کهکشان بی رنگ
 
 

برای مشاهده تمامی تصاویر جالب لطفا به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


 

نكات طلایی برای فرار از استرس

با نزدیك شدن به آخر سال افراد روزهای پرمشغله‌ای را سپری می‌كنند. اگر فكر می‌كنید كار زیادی دارید باید بدانید استرس كارایی را كاهش می‌دهد. استرس‌های مزمن ممكن است كارمندان را در محل كار دچار خستگی و ضعف و بی‌حالی كند.
واضح است رهایی از این انواع استرس برای افراد پرمشغله مهم است. راهكارهای زیر باعث می‌شود انرژی بیشتری را احساس كرده و با موفقیت سطح استرس را كاهش دهید. در این حالت است كه زمان اضافه خواهید آورد.

 


مسكن‌های ضداسترس


اگر احساس می‌كنید زیر سلطه یك برنامه پر مشغله روزانه قرار گرفته‌اید از استراتژی تسكین استرس و تمرینات تنفسی استفاده كنید. تنفس عمیق واكنش‌هایی را كه در بدن منجر به بروز استرس می‌شود، خاموش می‌كند.

 


كاهش مصرف كافئین


خیلی از افراد در زمان‌هایی كه احساس می‌كنند تحت فشار كاری زیادی قرار دارند، اقدام به نوشیدن یك فنجان قهوه، چای یا نوشابه می‌كنند با این تصور كه سطح انرژی‌شان را بالا ببرند، ولی این شیوه نادرست است؛ زیرا كافئین موجود در قهوه و برخی نوشابه‌ها واكنش‌های استرس‌زا را در بدن تشدید می‌كند. بنابراین لازم است راه‌های دیگری را برای كسب انرژی امتحان كنید.



خواب كافی


هنگامی كه برنامه روزانه‌تان خیلی شلوغ است نخستین چیزی كه سراغ‌تان می‌آید خواب است. خواب فرد را بی‌حال و خسته می‌كند. درواقع بهتر است در طول شب یك خواب كافی و راحت داشته باشید.



ورزش‌های سریع

اگر احساس بی‌حالی و خستگی می‌كنید یك تمرین ورزشی كوچك انرژی‌بخش خواهد بود. برخلاف برخی مردم كه تصور می‌كنند انجام حركات ورزشی نیازمند زمان است و باید حتماً در باشگاه‌های ورزشی انجام شود تنها چند حركت ساده نرمشی، استرس را دور می‌كند.



تغییر نگرش

استرس كارایی افراد را هنگام انجام كارها كاهش می‌دهد. بنابراین لازم است یاد بگیرید كه به استرس به عنوان یك چالش نگاه كنید نه به عنوان یك عامل تهدیدكننده. این مسأله می‌تواند به شما انرژی بیشتری برای مقابله با چالش بدهد.



روش‌های طلایی

اگر زمان كافی برای مدیریت استرس ندارید، برخی از نابودكننده‌های استرس را كه به زمان اندكی نیاز دارند، امتحان كنید. مصرف ویتامین‌ها و گوش دادن به موسیقی یك راه‌حل شگفت‌انگیز برای تسكین استرس است.



نه گفتن

افراد دلایل مختلفی برای روزهای شلوغ خود دارند، اما بسیاری از مردم هنگام انجام كارها نمی‌توانند به خواسته‌های دیگران نه بگویند. لازم است با یك برنامه‌ریزی بهتر به خواسته‌های دیگران كه زمان زیادی را می‌گیرد، نه بگویید. یكی از شایع‌ترین نگرانی‌ها و شكایات مردم به ویژه كارفرمایان این است كه به اندازه كافی زمان برای انجام كارها ندارند. مدیریت زمان و مدیریت استرس دوموضوعی است كه در كنار یكدیگر مورد بحث قرار می‌گیرند.



تصورات نادرست

همه افراد تصور می‌كنند استرس بد است اما اینگونه نیست، استرس در زندگی ما تاثیرات مثبت هم به جا می‌گذارد. استرس خوب همان هیجانی است كه هنگام انجام كارها داریم و استرس بد همان لرزش و دلواپسی است.
محققان می‌گویند وقتی برای انجام كاری در زمان مشخص برنامه‌ریزی می‌شود، همین برنامه ریزی وقت و زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.اگر تصور می‌كنید، مصرف كافئین و شكر باعث می‌شود سریع‌تر كارتان را انجام دهید سخت در اشتباه هستید. تحقیقات نشان می‌دهد كافئین و شكر قوای ذهنی را كاهش می‌دهند.
مشكل مدیریت زمان به این معنی نیست كه زمان كافی وجود ندارد بلكه به این معناست كه زمان انجام كارهای بیهوده وجود ندارد و باید همه وقت را به نفع كارهای خود صرف كنید.
بهتر است آنچه را مهم و ضروری است در برنامه روزانه بگنجانید زیرا انجام دادن كارهای غیرضروری نه تنها وقت‌گیر است بلكه باعث سردرد می شود و نوعی علایم هشداردهنده مانند گیجی در فرد به وجود می‌آورد.
محققان تشكیل جلسات اضافی را زباله‌های وحشتناك زمان نامیده اند. بهترین راه‌حل این است كه در یك زمان كوتاه‌تر مسائل را به دیگران یادآوری كنیم. قطعاً این كار نتیجه بهتری در برخواهد داشت.



 

برای مشاهده تمامی عکس ها در کیفیت واقعی لطفا به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب: ۹ واقعیت درمورد عطسه,عطسه, :: 8:14 ::  نويسنده : رحمانی

بااینکه واکنش به عطسه کردن در فرهنگ‌های مختلف، متفاوت است اما بخش اعظم آن یکسان و جهانی است. عطسه به علت‌های مختلف اتفاق می‌افتد، مثل قرارگیری در معرض نور زیاد، تغییر دمای ناگهانی، نسیم هوای سرد، عفونت‌ها و بیماری‌های مختلف و …



در زیر به حقایقی جالب درمورد عطسه اشاره می‌کنیم:
 


۱. عطسه کردن رفلکس اتوماتیک ما در زمانی است که یکدفعه هوا را از ریه‌ها به بینی و دهان وارد می‌کنیم. وقتی شروع به این کار می‌کنیم، قطع کردن آن دیگر غیرممکن خواهد بود.
 


۲. اگر همیشه سعی می‌کنید جلوی عطسه‌تان را با گرفتن بینی‌تان بگیرید، دیگر هیچوقت این کار را تکرار نکنید زیرا این کار ممکن است تخریب پرده گوش را به دنبال داشته باشد. کسانیکه سعی می‌کنند به این طریق عطسه‌شان را متوقف کنند، ممکن است دچار این مشکلات نیز بشوند: خونریزی بینی، تخریب رگ‌های خونی، و حتی کوری.
 


۳. در عطسه کردن، بخش پایینی مغز درگیر است. زمانی که این بخش دچار آسیب شود، فرد دیگر قادر به عطسه کردن نخواهد بود.
 


۴. عطسه کردن بخش مهمی از فرایند ایمنی بدن است زیرا از بدن ما دربرابر پادتن‌ها و عفونت‌های مختلف محافظت می‌کند. همچنین به بهبود سلامت ما کمک می‌کند.
 


۵. آداب عطسه کردن شامل گرفتن جلوی دهان و بینی با دستمال است. اگر این کار به درستی انجام نشود، میکروب‌ها به ۱۵۰ نفر دیگر که در نزدیکی فرد قرار داشته باشند، منتقل خواهند شد.
 


۶. در زمان خواب، عطسه اتفاق نمی‌افتد زیرا سیستم عصبی بدن که مسئول این رفلکس است نیز در حال استراحت است.
 


۷. ۱۸-۳۵ درصد از افراد در زمان قرارگیری با نور مستقیم آفتاب، عطسه می‌کنند.
 


۸. عطسه کردن ممکن است علتی روانشناختی داشته باشد. ترس، ناراحتی، حساسیت و سایر احساسات ممکن است موجب تحریک عطسه شوند.
 


۹. ایگوانا حیوانی است که بیشتر از سایر حیوانات عطسه می‌کند. این حیوان با کمک عطسه از شر برخی نمک‌ها از بدنش خلاص می‌شود.

 



یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:یاد مرگ, :: 16:55 ::  نويسنده : رحمانی

گفت : يه سوال دارم که خيلي جوابش برام مهمه

گفتم :چشم، اگه جوابشو بدونم، خوشحال ميشم بتونم کمکتون کنم

گفت: دارم ميميرم

گفتم: يعني چي؟

گفت: يعني دارم ميميرم ديگه

گفتم: دکتر ديگه اي، خارج از کشور؟

گفت: نه همه اتفاق نظر دارن، گفتن خارج هم کاري نميشه کرد.

گفتم: خدا کريمه، انشالله که بهت سلامتي ميده

با تعجب نگاه کرد و گفت: يعني اگه من بميرم، خدا کريم نيست؟

فهميدم آدم فهميده ايه و نميشه گول ماليد سرش

گفتم: راست ميگي، حالا سوالت چيه؟

گفت: من از وقتي فهميدم دارم ميميرم خيلي ناراحت شدم

از خونه بيرون نميومدم، کارم شده بود تو اتاق موندن و غصه خوردن،

تا اينکه يه روز به خودم گفتم تا کي منتظر مرگ باشم،

خلاصه يه روز صبح از خونه زدم بيرون مثل همه شروع به کار کردم،

اما با مردم فرق داشتم، چون من قرار بود برم و انگار اين حال منو کسي نداشت،

خيلي مهربون شدم، ديگه رفتاراي غلط مردم خيلي اذيتم نميکرد

با خودم ميگفتم بذار دلشون خوش باشه که سر من کلاه گذاشتن، آخه من رفتني ام و اونا انگار نه

سرتونو درد نيارم من کار ميکردم اما حرص نداشتم

بين مردم بودم اما بهشون ظلم نميکردم و دوستشون داشتم

ماشين عروس که ميديدم از ته دل شاد ميشدم و دعا ميکردم

گدا که ميديدم از ته دل غصه ميخوردم و بدون اينکه حساب کتاب کنم کمک ميکردم

مثل پير مردا برا همه جوونا آرزوي خوشبختي ميکردم

الغرض اينکه اين ماجرا منو آدم خوبي کرد و ...

حالا سوالم اينه که من به خاطر مرگ خوب شدم و آيا خدا اين خوب شدن و قبول ميکنه؟

گفتم: بله، اونجور که يادگرفتم و به نظرم ميرسه آدما تا دم رفتن خوب شدنشون واسه خدا عزيزه

آرام آرام خدا حافظي کرد و تشکر

داشت ميرفت

گفتم: راستي نگفتي چقدر وقت داري؟

گفت: معلوم نيست بين يک روز تا چند هزار روز!!!

يه چرتکه انداختم ديدم منم تقريبا همين قدرا وقت دارم. با تعجب گفتم: مگه بيماريت چيه؟

گفت: بيمار نيستم!

هم کفرم داشت در ميومد و هم ازتعجب داشتم شاخ دار ميشدم گفتم: پس چي؟

گفت: فهميدم مردنيم،

رفتم دکتر گفتم: ميتونيد کاري کنيد که نميرم گفتن: نه، گفتم: خارج چي؟ و باز گفتند : نه!

خلاصه ما رفتني هستيم زمانش فرقي داره مگه؟

باز خنديد و رفت و دل منو با خودش برد



 

3313225 یکی هست مرتضی پاشایی 91
3314728 یکی بود یکی نبود مرتضی پاشایی 91
3314729 باید کاری کنی مرتضی پاشایی 91
3314730 بیا برگرد مرتضی پاشایی 91
3314731 نبض احساس مرتضی پاشایی 91
3314732 برو مرتضی پاشایی 91
3314733 به خدا مرتضی پاشایی 91
3314734 خاطره ها مرتضی پاشایی 91
3314735 دقیقه های آخر مرتضی پاشایی 91
3314736 عشق یعنی این مرتضی پاشایی 91
3314737 دیدی مرتضی پاشایی 91
3314738 آرزو مرتضی پاشایی 91

 



برای مشاهده تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:بزرگترین استخر جهان, :: 19:40 ::  نويسنده : رحمانی

اگر ترس از ارتفاع دارید فکر شنا در این استخر را از سر بیرون کنید. این استخر که "بی نهایت" نام دارد بر روی سقف SkyPark که دهانه سه هتل مجلل است واقع شده و در نوع خود یکی از بزرگترین استخرها در جهان است. بطوریکه سطحی که این استخر بر روی آن قرار گرفته از برج ایفل هم طویل تر است (یعنی اگر برج بر روی زمین قرار گرفته باشد) ...

مجتمع تفریحی Marina Bay Sands Hotel در سنگاپور قرار دارد. این مجموعه که شامل یک هتل لوکس، کازینو، مرکز خرید، موزه هنر و علوم، ۶ رستوران با سرآشپزهای معروف جهانی، دو غرفه نمایشگاه شناور، دو سالن تئاتر، سینما و یک پارک شنی به همراه استخر در ارتفاع 200 متری زمین می باشد که بدینوسیله سه برج ۵۷ طبقه ای هتل توسط پارک آسمانی به یکدیگر متصل شده اند. این پارک آسمانی ۳۴۰ متر طول دارد و ظرفیت ۳۹۰۰ نفر را دارد که ارتفاع این پارک از زمین ۱۹۱ متر است و ۲۵۰ نوع مختلف درخت و ۶۵۰ نوع گیاه در آن قرار دارد. مساحت این پارک برابر با مساحت سه زمین فوتبال است و استخری به طول ۱۵2 متر را در خود جای داده است.

دیواره های این استخر به گونه ای طراحی شده اند که گویا در آسمان شنا می کنید. این استخر لبه ندارد و دور تا دور آن حوضچه قرار دارد که آب استخر در آن سر ریز می شود. با اینکه به نظر می رسد که آب استخر از لبه های آن به پایین می ریزد اما در واقع این آب به داخل محفظه ای می ریزد که بعد از آن دوباره به داخل استخر پمپاژ می شود. این استخر سه برابر اندازه ی یک استخر استاندارد است و بنابراین بزرگترین استخر روبازی است که در ارتفاع ۲۰۰ متری از سطح زمین ساخته شده. جالب است بدانید ورودی این پارک برای مسافران و توریست ها مجانی است اما برای ساکنان سنگاپور ۷۰ دلار است. هزینه ساخت این مجتمع ۸ میلیارد دلار (به همراه قیمت زمین) بوده و سرمایه گذار اصلی آن، شرکت Las Vegas Sands آمریکاست.

برای دیدن ادامه تصویر این استخر زیبا و جالب به ادامه مطلب رجوع کنید.



ادامه مطلب ...


غار لچوگوئیا پنجمین طولانی‌ترین غار در جهان است. این غار در ایالت نیومکزیکو در آمریکا است. طول اکتشاف شده این غار ۱۹۳ کیلومتر است و در حوالی پارک ملی حفره‌های کارلزبد قرار دارد. شهرت غار بیشتر بخاطر کریستالهای عظیم الجثه آن است. غار بدلیل این اشکال نفیس زمین شناختی، به روی عموم بسته است و فقط جهت پژوهش به روی دانشمندان باز است.

برای مشاهده تمامی تصاویر به ادامه مطلب سری بزنید.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:فقط در چین, :: 18:15 ::  نويسنده : رحمانی

برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب سر بزنید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:رتبه های نخست ایران, :: 19:44 ::  نويسنده : رحمانی

هرچند متاسفانه در بسیاری از پارامترهای مثبت در رده آخرین کشورهای دنیا و در بسیاری از گزینه های منفی در رده اولین های دنیا هستیم؛ اما در برخی زمینه های قابل توجه هم رتبه مناسبی در دنیا داریم که دونستنش برای حفظ روحیه مان خوبه بطوریکه بر اساس یک پژوهش صورت گرفته، کشور ایران در موارد مورد اشاره در زیر صاحب رکورد اولین ها در کتاب گینس است.

با این امید که با تلاش و کوشش و اعتماد به نفس و علاقه به حفظ داشته های مثبت ملی میزان موارد مثبت را روز به روز بیشتر کنیم و ایران را بگونه ای بسازیم که سربلندی نسل های آینده را موجب شود.


1. بیشترین تولید پسته

2. بیشترین تولید خاویار

3. بیشترین تولید خانواده توت

4. بیشترین تولید زعفران
(80% کل تولید جهانی)

5. بیشترین تولید زرشک

6. بیشترین تولید میوه آلویی
(از قبیل شفت و گیلاس و غیره)

7. بالاترین دمای ثبت شده روی سطح زمین (70.7 درجه سانتیگرد در کویر لوت)

8. بیشترین تلفات انسانی در سرما و کولاک برفی (4000 نفر در کولاک سال 1350 کشته شدند، میزان بارش برف 8 متر در 5 روز)

9. بزرگترین واردکننده گندم

10. بیشترین فرار مغزها

11. بیشترین نسبت زن به مرد در مدارس و دانشگاه ها
(1.23 زن در مقابل هر مرد)

12. بالاترین میزان تشعشات زمینی، با شدت سالانه 260 میلی سیورت در رامسر (مقایسه= یک عکس رادیوگرام سینه 0.05 میلی سیورت، میدانهای اطراف چرنوبیل 25 میلی سیورت)

13. بیشترین تعداد زمینلرزه های بزرگ (بالای 5.5 ریشتر)

14. دقیقترین تقویم دنیا (تقویم جلالی)

15. بیشترین مصرف تریاک و هرویین (امریکا بیشترین مصرف كوكایین را دارد)

16. بیشترین تعداد تغییر پایتخت در طول تاریخ (تهران سی و دومین پایتخت ایرانست)

17. کهن ترین کشور دنیا (تاسیس شده در 3200 سال قبل از میلاد مسیح)

18. میزبان بزرگترین جمعیت مهاجر جهان (اکثرا عراقی و افغانی)

19. بزرگترین تولید کننده فیروزه

20. بزرگترین منابع روی در جهان

21. بزرگترین تولید کننده و صادر کننده فرش های دست بافت
(75% کل تولید جهانی)

22. بیشترین مصرف کننده نوشابه در جهان (سرانه مصرف نوشابه‌های گازدار در ایران ۴۲ لیتر است در حالیکه در مقایسه با آمار دیگر کشورهای جهان، سرانه مصرف بطور متوسط ۱۰ لیتر است)

23. بزرگترین سیستم بانکی اسلامی (کل سرمایه 236 میلیارد دلار)

24. بالاترین میزان وابستگی به انرژی (بیشترین اتلاف انرژی در جهان)

25. بزرگترین منابع انرژی هیدروکربن (گاز و نفت با هم، با ارزش 14000 میلیارد دلار بر حسب قیمت جهانی 75 دلار هر بشکه نفت)

26. بالاترین تناسب ذخایر به تولید برای نفت در جهان (با میزان تولید کنونی ایران معادل 89 سال ذخایر نفتی دارد)

27. بیشترین اکتشافات نفت و گاز در جهان (در شرایط فعلی با حفر هر پنج حلقه چاه اکتشافی، چهار حلقه چاه به کشف ذخایر نفت و گاز می رسد بطوریکه از ابتدای سال 2000 میلادی تاکنون ایران بیشترین اکتشافات نفت و گاز جهان را داشته است)

28. بزرگترین فوران چاه نفت در تاریخ (نشت چاه نفتی قم در سال 1335 سه ماه ادمه داشت با فوران روزی 125000 بشکه نفت، ارتفاع فوران 52 متر، مقایسه با نشت نفتی خلیج مکزیکو با خروج سه ماه 53000 بشکه در روز)

29. بالاترین آلودگی دی اکسید گوگرد در هوای شهری

30. قدیمی ترین منبع مصنوعی یا ساختگی آبی جهان با قدمت 2700 سال
(قنات گناد آباد هنوز هم آب 40000 نفر را فراهم میکند)

31. بزرگترین مجموعه جواهرات در جهان (جواهرات شاهی ایران در موزه بانک مرکزی ایران بزرگترین گنجینه جوهرات جهانست)

32. کهن ترین امپراتوری جهان (هخامنشیان اولین ابرقدرت تاریخ بودند و در اوج قدرت بر 44% کل جمعیت جهان حکومت میکردند که این بالاترین درصد جمعیت تحت یک دولت در تاریخ هم هست)

33. بیشترین تعداد تلفات در جنگ شیمیایی (100000 کشته و 100000 زخمی در جنگ با صدام، ایران همچنین دومین رتبه تلفات تاریخ را بر اثر سلاح های کشتار دست جمعی بعد از ژاپن دارد)

34. بیشترین تعداد و تناسب مذهب شیعه در جهان (89% جمعیت ایران)

35. بالاترین رشد مصرف گاز طبیعی

36. بیشترین رشد تعداد خودروهای گازسوز

37. بیشترین عمل زیبایی انجام شده در جهان

38. بیشترین آمار طلاق در جهان

39. بزرگترین مصرف کننده دارو در جهان

40. بیشترین مصرف کننده محصولات ساخت چین

41. بزرگترین تجزیه تاریخ، در مدت ۱۹۶ سال گذشته ۳.۵ میلیون کیلومتر از خاک ایران تجزیه گردیده !




Bermuda Triangle

در اقیانوس اطلس، منطقه ای شگفت انگیز وجود دارد که تاکنون، تعداد زیادی از هواپیماها و کشتی ها، بی آنکه نشانه ای از خود برجای گذارند، به طرز اسرارآمیزی در آنجا ناپدید شده اند. این منطقه مرگبار که اصطلاحا "مثلث برمودا" یا "مثلث شیطان" نامیده می شود، از شمال به جزیره "برمودا" از باختر به "فلوریدا" و از سوی خاور به نقطه ای از اقیانوس اطلس محدود میشود. حوادث شگفت انگیزی که در این نقطه از عالم اتفاق افتاده، دانشمندان را بر آن داشته است تا در "مثلث برمودا" به مطالعه و کاوش بپردازند و در رابطه با این حوادث، نظریات گوناگون ارائه دهند، ولی این کوشش ها، تا کنون کمکی به حل معما نکرده است......

 

متن کامل را در ادامه مطلب بخوانید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:فقط در پرو,پرو,, :: 17:18 ::  نويسنده : رحمانی

عکس های جالب تر را در ادامه مطلب ببینید.



ادامه مطلب ...


برای مشاهده تمامی تصاویر زیبا از آفریقا به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


خواستگاری در لباسی از جنس گل رز طبیعی


تقدیم یک دسته گل در روز عشق برای بسیاری از خانم ها خیلی با ارزش است. خصوصا اینکه قدری متفاوت و هیجان انگیز هم باشد. از جمله ابتکار یک مرد چینی که در یک حرکت فوق العاده رومانتیک، دوست دخترش را در روز ولنتاین بوسیله لباسی که با 9999 گل رز قرمز واقعی تزیین شده بود سورپرایز کرد و هنگامی که این لباس بر تنش بود به او پیشنهاد ازدواج داد. به اعتقاد چینی ها عدد 9999 خوش یمن است و می تواند موفقیت را به ارمغان بیاورد.

برای مشاهده لباس های عجیب ولی واقعی به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


شنبه 6 اسفند 1390برچسب:آثار کاغذی شگفت انگیز, :: 17:17 ::  نويسنده : رحمانی

ثار هنری کاغذی شگفت انگیزی توسط هنرمند با استعداد برزیلی کارلوس میرا ساخته شده است.

این آثار کاغذی سه بعدی بیشتر طرح هایی از انسان های مختلف را به نمایش درآورده است.

برای مشاهده تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


تنفس عمیق موثرترین راه کار برای کاهش استرس و آرامش پیدا کردن است.

آکادمی آمریکایی پزشکان خانواده در این مقاله چند دستورالعمل مفید را برای انجام تکنیک‌های تنفسی عمیق ارائه کرده است.

به گزارش سایت اینترنتی هلت دی نیوز، در این مقاله تاکید شده است که روی یک سطح صاف به پشت دراز بکشید یک دست خود را روی معده و دست دیگر را روی قفسه سینه خود قرار دهید.

- در این وضعیت به آرامی نفس بکشید و مطمئن شوید که در حین تنفس معده اندکی بالا بیاید.

- پس از فرو بردن هوا یا عمل دم نفس خود را یک تا دو ثانیه نگه دارید.

 

- سپس عمل بازدم را به آرامی انجام داده و اجازه دهید معده پایین برود. این تکنیک را تکرار کنید تا کم کم آرامش بر شما غلبه کند.





شنبه 6 اسفند 1390برچسب:استیو جابز, :: 17:11 ::  نويسنده : رحمانی

میلیاردری با حقوق سالیانه یک دلار

با پیشرفت تکنولوژی درهای بیشتری برای فعالیت های اقتصادی باز می شود. فعالیت های اقتصادی متنوع شده و افراد خلاق از این موقعیت بهترین استفاده را می برند.

نمونه این افراد را کم و بیش دیده ایم که بیل گیتس در راس آنهاست و پی یر امیدیار هم نمونه ی ایرانی چنین افرادی است. استیو جابز، یکی از افراد خوش فکری است که علاقه مندی مردم به موسیقی را با میل استفاده از تکنولوژی نوین تلفیق کرده و شرکتش دستگاهی به نام IPOD را به مردم سراسر جهان عرضه کرده است.

IPOD، یک دستگاه پخش کننده ی فایل های موسیقی با ساخت MP3 است که توسط شرکت اپل طراحی و عرضه شده است. در IPOD حافظه ای وجود دارد که به آن فضای بسیار زیادی برای ذخیره موسیقی می دهد. این دستگاه طوری طراحی شده است که می تواند فضایی معادل ۴۰ گیگا بایت را در اختیار کاربر قرار دهد. تا اکتبر ۲۰۰۴ حدود ۶۲ درصد فروش پخش کننده های موسیقی در بازار آمریکا، متعلق به IPOD بوده است.

جابز در فوریه ۱۹۵۵ به دنیا آمد، او مالک یکی از بهترین شرکت های کامپیوتری به نام Apple بود. استیو جابز از پدری مصری و مادری آمریکایی به نام جوآن سیمپسون در گریی بی واقع در ویسکانسین به دنیا آمد. اما خیلی زود پل و کلارا جابز او را به فرزندی پذیرفتند. او در سال ۱۹۷۲ از دبیرستان Home sted High School درکالیفرنیا فارغ التحصیل شد و بعد از یک ترم در کالج Read از آنجا خارج شده و با دوست خود استیو ورنیاک، شرکت اپل را تاسیس کرد.

در سال ۱۹۸۵ جابز شرکت Next computer را تاسیس کرد و در سال ۱۹۹۷ پس از ۱۲ سال دوری از شرکت اپل مجددا به این شرکت بازگشت. در ۳۱ جولای سال ۲۰۰۴، جابز تحت عمل جراحی قرار گرفت تا غده سرطانی لوزالمعده اش جدا شود. در زمان غیبت جابز که نزدیک به یک ماه بود، تیم کوک مدیر فروش جهانی اپل، مدیریت شرکت را بر عهده گرفت.

نکته جالب توجه درباره ی جابز این بود که حقوق سالیانه اش تنها یک دلار بود و از به همین دلیل او نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده است.

سرانجام استیو جابز در سال ۲۰۱۱ و در اثر متازتاز سرطان پانکراس دچار ایست تنفسی شد و در سن ‌۵۶ سالگی درگذشت.



مواد لازم برای تهیه ی سالاد الویه با سویا:

سویای مکسوی با طعم دودی – ۱ بسته

سیب زمینی متوسط – ۴ عدد

هویج متوسط – ۳ عدد

تخم مرغ – ۳ عدد

خیار شور – ۲۰۰ گرم

نخود فرنگی – نصف لیوان

آب لیمو – به میزان لازم

سس مایونز – به میزان لازم

سیر رنده شده – یک حبه

جوز هندی – یک چهارم قاشق چایخوری

طرز تهیه ی سالاد الویه با سویا:

ابتدا سیب زمینی، هویج و تخم مرغ پخته شده را خرد می کنیم سپس نخود فرنگی پخته شده و خیارشور نگینی شده را به آن اضافه می کنیم . آب را جوشانده و سویای مکسوی با طعم دودی را به مدت ۳ دقیقه می جوشانیم و بعد از آب کشی و خارج کردن آب اضافه سویا را با مواد بالا مخلوط می کنیم.
فلفل، آب لیمو، جوز هندی، سیر و سس مایونز را به مواد بالا اضافه می کنیم و کاملا هم می زنیم و در ظرف مناسب سرو می کنیم.



یکی از موارد مشاهده شده در اکثر کسانی که تصمیم به لاغری می گیرند، میل به کسب نتیجه در کمترین زمان است.

خیلی از افراد چاق عمری را به پرخوری گذرانده اند و مثلا در طی ۱۰ سال ۲۰ کیلو چربی اضافه کرده اند حال یک دفعه و در عرض سه ماه می خواهند این چربی را از بین ببرند. بدون اینکه بدانند واقعا با این کار چه بلائی بر سر بدن خود می آورند.
از نظر علم بدنسازی و فیتنس بهترین روش برای رفع چربی های زائد بدن ( دقت کنید نوشته نشده لاغر شدن زیرا شما با این روش حتی وزن هم اضافه می کنید ) تمرینات با وزنه و ورزش هوازی ( دویدن و مانند آن ) است و بدترین روش رژیم گرفتن شدید و روشهای مانند کالری صفر و دکتر اتکینز و مشابه آن است و اما دلیل آن چیست؟

اصل مهم در این روش این است که برای چربی سوزی باید سوخت و ساز بدن (متابولیسم ) را بالا برد و رژیم گرفتن دقیقا برعکس این حالت را به وجود می آورد. به دو دلیل، اول اینکه وقتی که رژیم شدید و کم کالری می گیرید بدن به حالت دفاعی می رود و فرض می کند که شما در شرایط قحطی گیر کرده اید بنابراین متابولیسم را پائین می آورد. دوم اینکه زمان رژیم بدن کل کالری را از منابع چربی استفاده نمی کند بلکه شروع به شکستن بافت پروتئینی یعنی عضلات می کند و با توجه به اینکه عضله متابولیت ترین بافت بدن به شمار می رود ( یعنی بیشترین مصرف کالری در آن صورت می گیرد ) و از عضلات به عنوان کوره بدن نام می برند، این مورد و کاهش بافت عضله هم موجب کاهش سوخت وساز بدن می شود. حال تصور کنید کسی را که با این روش وزن کم کرده به محض اینکه رژیم را رها می کند با متابولیسم کمتر شروع به ذخیره چربی بیشتر و دچار برگشت وزن می شود و این یعنی رژیم های یویوئی. بد نیست بدانید یک کیلو چربی در شبانه روز ۵ کالری و یک کیلو عضله ۶۰ کالری مصرف می کند.

برای چربی سوزی به این روش باید عمل کنیم:

۱- رژیم اصولی

۲- ورزش هوازی ( برای چربی سوزی )

۳- تمرین با وزنه ( برای عضله سازی ) البته دوری از استرس – بی خوابی و بسیاری موارد دیگر هم دراین امر موثر هستند. هنگام استرس کورتیزول ترشح می شود که کورتیزول ضمن سرکوب هورمونهای عضله ساز ( تستسترون ) موجب جمع شدن چربی در اطراف شکم و شکستن بافت عضلانی می شود.
تمرین با وزنه به دو روش موجب چربی سوزی می شود: یک موجب عضله سازی می شود که عضله بیشتر یعنی سوخت و ساز بالاتر و مساوی با چربی سوزی بیشتر یا حداقل ذخیره چربی کمتر. دوم اینکه هنگام تمرین با وزنه متابولیسم بدن تا ۲۴ ساعت حدود ۵ تا ۱۰ کالری در هر ساعت بالاتر است و به عبارت دیگر حتی هنگام خواب هم بعد از تمرین با وزنه چربی سوزی می شود.

و اما ورزش هوازی: به ورزش هایی که در زمان طولانی حجم زیادی از عضلات و با شدت کم به کار گرفته می شود ورزش هوازی می گویند. دو – شنا – دوچرخه سواری مثالهایی از ورزش های هوازی هستند بر عکس ورزش های غیر هوازی به سری ورزشهای پرشدت و کوتاه گفته می شود که تمرین با وزنه نمونه بارز آن است. نوع انرژی که در هرکدام از این ورزشها به کار گرفته می شود کاملا متفاوت است در تمرینات هوازی است که بدن به سراغ ذخایر چربی می رود ضمن اینکه بعد از ورزشهای هوازی ( همان آیروبیک ) تا ۵ الی ۶ ساعت متابولیسم بدن بیشتر است و چربی بیشتری می سوزد.

هیچ روش و فرمول جادوئی و دستگاه معجزه گری وجود ندارد. روزی یک سیب و دو تا کرفس خوردن و سایر روشهای اشتباه دیگر مدت ها است که منسوخ شده. باید بدنسازی کنید، هله هوله نخورید و تحرک کافی داشته باشید. 



چاد کوچولو آرام و خجالتی بود. روزی به خانه آمد و به مادرش گفت که می خواهد برای همکلاسی هایش یک کارت تبریک درست کند. قلب مادر فرو ریخت. در دل گفت: «کاش واقعا این کار را بکند.»

او بارها دیده بود که وقتی بچه ها از مدرسه به خانه برمی گشتند، پسرش، چاد پشت سر آنها راه می رفت. بچه ها همیشه با هم حرف می زدند، ولی چاد هیچ گاه در جمع آن ها شرکت نمی کرد. به هر حال او تصمیم گرفت به پسرش کمک کند. بنابراین کاغذ و چسب و مقوا خرید و ظرف سه هفته چاد توانست 35 کارت درست کند.

روز عید فرا رسید. چاد خیلی خوشحال بود. با دقت کارتها را روی هم گذاشت و آن ها را در پاکتی بزرگ قرار داد و از خانه بیرون رفت. مادر تصمیم گرفت برای او شیرینی مورد علاقه اش را درست کند تا وقتی از مدرسه برمی گردد، شیر داغ به او بدهد. مادر می دانست که اگر پسرش کارت زیادی دریافت نکند، ناراحت می شود. شاید اصلا هیچ کارتی دریافت نمی کرد. این فکر خاطرش را آزرد. آن روز بعد از ظهر مادر شیرینی و شیر را روی میز گذاشت. وقتی صدای بچه ها را شنید، از پنجره به بیرون نگاه کرد. آن ها لبخندزنان جلو می آمدند. مثل همیشه چاد پشت سر آنها بود. او کمی تندتر از همیشه راه می رفت. مادرش انتظار داشت چاد به محض ورود به خانه، گریه کند. متوجه شد چیزی در دست پسرش نیست. وقتی در را باز کرد، جلوی گریه اش را گرفت و گفت: «چاد برایت شیرینی و شیر آماده کردم.»

ولی او متوجه حرف مادرش نشد و از کنارش گذشت. صورتش بر افروخته بود. فقط توانست بگوید: «حتی یک نفر، حتی یک نفر!»

قلب مادر فرو ریخت. سپس پسرک گفت: «من حتی یک نفر را فراموش نکرده بودم!»

دیل گالوی

برگرفته از کتاب 80 داستان برای عشق به زندگی _ انتشارات: عقیل



در این پست فواید بی نظیری از سرکه سیب را برای شما معرفی کرده ایم:

۱- متوقف کردن سکسکه

به هنگام سکسکه، خوردن یک قاشق چای خوری سرکه سیب به دلیل مزه ترش آن به متوقف کردن آن کمک می کند.

۲- دندان های سفیدتر

اگر می خواهید دندان هایی سفیدتر داشته باشید، غرغره کردن سرکه سیب در صبح توصیه می شود. سرکه سیب به از بین بردن لکه ها، باکتری های دهان و لثه و سفید کردن دندان ها کمک می کند. بعد از غرغره کردن مانند روزهای معمولی مسواک بزنید. دندان های خود را یک بار در هفته در صورت امکان با جوش شیرین بشویید، این کار نیز برای از بین بردن لکه ها و سفید شدن دندان ها موثر است. شما همچنین می توانید از نمک به عنوان خمیردندان جایگزین استفاده کنید. اگر لثه های شما احساس نرمی دارند به مسواک زدن با نمک در هر روز ادامه دهید.

۳- رفع مشکلات معده

اگر مشکل معده شما مشکلی باکتریایی باشد یک جرعه از آب سرکه سیب به خاطر خاصیت آنتی بیوتیکی آن می تواند کارساز باشد. برخی از کارشناسان ادعا می کنند که سرکه سیب حاوی پکتین است که می تواند به تسکین اسپاسم روده کمک کند.

۴- از بین بردن خستگی تمرین های ورزشی

انجام تمرین های ورزشی باعث ساخت اسید لاتیک در بدن می شود، و ایجاد خستگی می کند. گاهی نیز، این اسید به واسطه استرس های شدبد در بدن تولید می شود. اما اسیدهای آمینه در سرکه سیب مانند یک پادزهر عمل می کنند. سرکه سیب حاوی پتاسیم و آنزیم هایی است که احساس خستگی شما را رفع می کند. دفعه بعد که احساس خستگی کردید یک یا دو قاشق از سرکه سیب را با یک لیوان آب یا یک لیوان نوشیدنی سرد مخلوط کرده و نوش جان کنید و منتظر تاثیر شگفت انگیز آن بمانید.

۵- پیشگیری از سوء هاضمه

برای پیشگیری از سوء هاضمه، خوردن مقداری سرکه سیب، قبل از غذا را امتحان کنید. اگر می دانید که بعد از خوردن غذا احساس پشیمانی خواهید کرد این درمان سنتی را امتحان کنید. یک قاشق چایخوری عسل و یک قاشق چایخوری سرکه سیب را با یک لیوان آب گرم مخلوط کنید و ۳۰ دقیقه قبل از وعده غذایی بنوشید. دیگر از خوردن غذا احساس پشیمانی نخواهید کرد.

۶- جلوگیری از گرفتگی عضلات پا در شب

با اضافه کردن دو قاشق غذا خوری سرکه سیب و مقدار کمی عسل به یک لیوان آب و خوردن آن در شب از گرفتگی عضلات پا در شب جلوگیری کنید. مدت کوتاهی پس از مصرف این مقدار سرکه سیب، دیگر از گرفتگی های دردناکی که شب هنگام برای شما پیش می آیند، خبری نخواهد بود.

۷- رفع گرفتگی بینی

یک قاشق چایخوری سرکه سیب را در یک لیوان آب مخلوط کنید و بنوشید. اینکار به از بین رفتن گرفتگی بینی شما کمک می کند.

۸- کاهش گلو درد

به محض اینکه احساس سوزش در گلوی خود کردید یک مقدار سرکه سیب بنوشید. این سرکه به از بین بردن عفونت کمک زیادی خواهد کرد زیرا که میکروب ها در محیط اسیدی سرکه دوام نمی آورند. کافی است یک چهارم فنجان سرکه سیب را با یک چهارم فنجان آب گرم مخلوط کنید و هر ساعت یک بار غرغره کنید.



شنبه 22 بهمن 1390برچسب:آش کشک,, :: 6:20 ::  نويسنده : رحمانی

مواد لازم برای تهیه ی آش کشک:

نخود – نصف لیوان

لوبیا سفید – نصف لیوان

برنج – ۱۰۰ گرم

کشک – چهار قاشق غذاخوری

پیاز متوسط – ۱ عدد

گوشت چرخ کرده – ۱۵۰ گرم

سیرداغ – به مقدار لازم

طرز تهیه ی آش کشک:

ابتدا نخود و لوبیا را می پزیم سپس برنج را اضافه می کنیم بعد از اینکه برنج پخت، گوشت چرخ کرده را( که همراه یک پیاز رنده شده مخلوط کرده ایم) به صورت کوفته در می آوریم و به مواد اضافه می کنیم و به مدت ۲۰ دقیقه اجازه می دهیم تا جا بیفتد. در آخر کشک را اضافه می کنیم.برای تزئین روی آش می توان از سیر داغ استفاده کرد.



توماس ویلر، مدیر کل شرکت بیمه ی عمر ماساچوست موچوآل و همسرش در بزرگراه بین ایالتی رانندگی می کردند که متوجه شدند بنزین اتومبیل رو به پایان است. ویلر از خروجی بعدی از بزرگراه خارج شد و پس از مدت کوتاهی یک پمپ بنزین مخروبه که فقط یک دستگاه پمپ داشت پیدا کرد.

او از تنها فردی که آنجا بود، خواست تا باک اتومبیل را پر کند و نگاهی هم به روغن موتور بیندازد. سپس به قدم زدن در اطراف پمپ بنزین پرداخت، تا خستگی پاهایش برطرف شود.

هنگامی که توماس به سمت اتومبیل باز می گشت، متوجه شد که متصدی پمپ بنزین و همسرش گرم گفت و گوی شادی هستند. او پول بنزین را پرداخت کرد و گفت و گوی آنها هم قطع شد. اما وقتی سوار اتومبیل شد، متوجه شد که متصدی پمپ بنزین برای همسرش دست تکان داده و می گوید: «از صحبت کردن با شما خوشحال شدم.»

به محض خروج از پمپ بنزین، ویلر از همسرش پرسید که آیا آن مرد را می شناسد. همسرش بلافاصله تصدیق کرد و گفت که او را می شناسد. آن ها در یک دبیرستان درس خوانده بودند.

 

 

ویلر به خود بالید و گفت: «ای خدا! تو چقدر خوشانس هستی که با من ازدواج کردی. چون در غیر اینصورت الان به جای اینکه همسر یک مدیر کل باشی با یک متصدی پمپ بنزین ازدواج کرده بودی.»

زن جواب داد: «عزیزم اگر با او ازدواج می کردم، مطمئنا او مدیر کل بود و تو متصدی پمپ بنزین.»




شنبه 22 بهمن 1390برچسب:معجزه آرایش,, :: 5:53 ::  نويسنده : رحمانی

عکس های جالب و زیبا از معجزه آرایش از چهره های متفاوت را در این پست میتوانید مشاهده کنید.

تمامی عکس ها از چهره های متفاوت را در ادامه مطلب مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


شنبه 22 بهمن 1390برچسب:شکار لحظه ها 2, :: 5:44 ::  نويسنده : رحمانی

برای مشاهده عکس های زیبا از شکار لحظه ها 2 به دامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


تصاویر بیشتر راد رد دامه مطلب جویا شوید.



ادامه مطلب ...


تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:فقط خنده,عکس های جالب,عکس های خنده دار,, :: 5:58 ::  نويسنده : رحمانی

برای مشاهده تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:شامی سویا, :: 6:20 ::  نويسنده : رحمانی

مواد لازم برای تهیه ی شامی سویا:

 

سویا – ۱ پیمانه

 

 

سیب زمینی – ۴ عدد

 

 

فلفل دلمه ای – ۱ عدد

 

 

رب گوجه فرنگی – ۱ قاشق چایخوری

 

 

پیاز – ۱ عدد

 

 

پودر سوخاری – به میزان لازم

 

نمک، فلفل و زردچوبه – به میزان لازم

طرز تهیه ی شامی سویا:

سیب زمینی ها را آبپز می کنیم. سپس در ظرفی پیاز را سرخ می کنیم و سویا خیس خورده را درون آن تفت می دهیم و فلفل دلمه ای نگینی خرد شده را اضافه کرده و تفت می دهیم. حالا ادویه ها و رب گوجه فرنگی را اضافه می کنیم. بعد از مدتی مواد آماده است سیب زمینی را پوست گرفته و رنده می کنیم کمی که سرد شد مقداری از آن را بر میداریم و داخل آن کمی از مواد را می ریزیم و روی مواد را با سیب زمینی به صورت کوفته می پوشانیم در پودر سوخاری فرو برده و سپس آنرا در تابه سرخ می کنیم.



             فروشنده ی لباس های ارزان قیمت

استفان پرسون، دومین مرد میلیاردر کشور سوئد است که هم اکنون در ایالات متحده آمریکا اقامت دارد.

استفان، زمانی با ۱۷٫۷ میلیارد دلار ثروت در رده سی و پنجم جدول میلیاردرهای جهان قرار داشت. استفان پرسون ثروت میلیاردی خود را باید مدیون پدرش ارلینگ باشد. وی رییس فروشگاه های زنجیره ای “HENNES & MAURITZ” است. پدرش در سال ۱۹۴۷ این فروشگاه زنجیره ای را تاسیس کرد. این فروشگاه ها در ۲۰ کشور اروپایی و آمریکای شمالی، بیش از ۱۰۰۰ شعبه دارد.

ارلینگ در سال ۱۹۱۷ به دنیا آمد و در سال ۱۹۶۸، “WIDFORSS MAURITZ” که یک فروشگاه لوازم شکاری بود را خریداری کرد و تصمیم گرفت در زمینه پوشاک فعالیت کند. ارلینگ در حین خرید این فروشگاه، لوازم موجود در آن را نیز خریداری کرد و از همین رو پس از تغییر نام فروشگاه به “HENNES & MAURITZ” که اکنون به “H&M” معروف است، کار را با فروش لباس زنانه و مردانه آغاز کزد.

در سال ۱۹۸۲ پسر ارلینگ پرسون، استفان پرسون مدیریت “H&M” را بر عهده گرفت. خانواده پرسون ها ۳۳ درصد سهام شرکت را در اختیار دارند و ۶۹ درصد حق رای دارند. شهرتی که امروزه “HENNES & MAURITZ” دارد به خاطر فروش لباس های ارزان قیمت است. امروزه “H&M” بیش از ۴۰ هزار پرسنل دارد. با این که قیمت های “H&M” معمولا در حد حراجی های فروشگاه های دیگر لباس است، اما این شرکت توانسته است از طریق تبلیغات صحیح در مجلات مد و تاسیس فروشگاه هایش در مکان هایی که اساسا لباس های گرانقیمت طراحان مطرح به فروش می رسد، مشتریانی که به دنبال بهترین ها هستند را به خود جذب کند.

در فوریه ۲۰۰۴، فروشگاه معتبر “GAP” تمام بازار فروش خود را در کشور آلمان به رقیبش یعنی “H&M” واگذار کرد. فروشگاه “GAP” یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان پوشاک در ایالات متحده است. این فروشگاه که مقر آن در سانفرانسسکو در کالیفرنیاست، یکی از رقبای “H&M” است که در کانادا، اروپا و ژاپن به طور گسترده فعالیت دارد. شرکت “H&M” اولین بار در ۳۱ مارس ۲۰۰۰ خود را درگیر بازار آمریکا کرد.

خیابان مشهور “FIFTH AVENUE” جایی است که “H&M” در آن جا حضور پیدا کرده و تاکنون موفق نیز بوده است. به دنبال این موفقیت “H&M” چند شعبه دیگر در نیویورک و سیراکوس و اوتیکا نیز دایر کرد. در سال ۲۰۰۴ این شرکت به سراغ بازار کانادا رفت و اولین شعبه خود در این کشور را در “FAIR VIEWMAN” تورنتو تاسیس کرد.



یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:عکس سربازان زن اسرائيلي, :: 6:6 ::  نويسنده : رحمانی

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید.



ادامه مطلب ...


تمامی تصاویر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


شنبه 15 بهمن 1390برچسب:پن کیک, :: 5:57 ::  نويسنده : رحمانی

مواد لازم برای تهیه ی پن کیک:

 

تخم مرغ خام – ۲ عدد

 

آرد – ۱ لیوان

 

شیر – ۱ لیوان

 

شکر – ۱ قاشق سوپ خوری

 

جوش شیرین – ۱ قاشق مربا خوری (می توانید از جوش شیرین استفاده نکنید.)

 

روغن – به مقدار کافی

 

مربا -  ۲ فنجان چایخوری

خاک قند – ۵۰ گرم

طرز تهیه ی پن کیک:

تخم مرغ ها را در کاسه ای بشکنید، شیر و شکر و جوش شیرین را به همراه یک لیوان آب گرم روی تخم مرغها بریزید و آنها را خوب مخلوط کنید. در این هنگام آرد را کم کم به مایه پن کیک اضافه کنید و به زدن ادامه دهید تا مایه کاملا یکدست شود ماهیتابه کوچکی را روی حرارت متوسط قرار دهید و یک قاشق سوپخوری روغن توی آن بریزید، روغن که داغ شد مقداری از مایه پن کیک را درون ماهیتابه بریزید ماهیتابه را برگردانید تا مایه به طور یکنواخت در سطح آن پخش شود زیر پن کیک که برشته شد آن را با کفگیر برگردانید. وقتی هر دو طرف پن کیک برشته شد آن را به بشقابی منتقل کنید در این زمان روغن کف ماهیتابه را اندازه کنید و دوباره مقداری مایه پن کیک درون آن بریزید تا پن کیک دوم خودش را می گیرد و زیر آن برشته می شود دو قاشق سوپ خوری مربا لای پن کیک اول بگذارید و آن را لوله کنید و در دیس بگذارید به همین ترتیب ادامه دهید تا مایه پن کیک تمام شود پیش از آنکه پن کیک ها را سر میز غذا ببرید مقداری خاک قند روی آنها بپاشید.



جمعه 14 بهمن 1390برچسب:حماقت های جالب, :: 7:34 ::  نويسنده : رحمانی

اید ماشه رو بگیری(البته این یه تمرینه فقط)

هواپیما در زمان جنگ تروا

بیننده کل تصاویر در ادامه مطلب باشید.



ادامه مطلب ...


باور کردن خود یکی از اولین قدم ها به سمت موفقیت است. اگر به خودتان اعتماد نداشته باشید، موفق شدن در کارها خیلی سخت می شود.
۱٫ یک شعار برای خود انتخاب کنید و هر روز آنرا برای خودتان تکرار کنید.
۲٫ یاد بگیرید که نظر شما تنها نظری است که اهمیت دارد. افکار و نظرات بی اهمیت دیگران را کنار بگذارید. فقط خودتان هستید که باید واقعیت زندگی را برای خود آشکار کنید.
۳٫ در محل کار، مدرسه یا خانه نظرات خود را بیان کنید. وقتی در ارتباطات خود با دیگران مطیع و سلطه پذیر نباشید آنوقت به خود و نظراتتان اعتماد و اطمینان پیدا می کنید.
۴٫ همه چیز را امتحان کنید حتی اگر ندایی در ذهنتان بگوید که ممکن نیست. حتی کوچکترین پیروزی ها می تواند به شما اعتبار ببخشد و باعث شود دفعه بعدی که با یک مشکل یا هدف روبه رو شدید بیشتر به خودتان اعتماد کنید.
۵٫ رفتارهای دفاعی را کنار بگذارید. وقتی به خودتان می گویید که نمی توانید به یک هدف خاص در زندگیتان برسید، قبل ازاینکه حتی تلاشی کرده باشید اجازه می دهید که شکست بخورید. پس این رفتارها را کنار بگذارید و همیشه متضاد این را به خودتان دیکته کنید.
۶٫ دور و برتان را با افرادی پر کنید که تحسینشان می کنید. وقتی با کسانی هستید که افراد موفقی هستند بیشتر می توانید خودتان را باور کنید. از این افراد کمک بخواهید تا به شما نشان دهند که چطور برای رسیدن به اهدافشان تلاش کرده اند.
۷٫ برای خودتان هدف تعیین کنید. وقتی هدف داشته باشید کنترل در دستان شماست.
۸٫ باید تشخیص دهید که چه موقع به هدفتان می رسید تا به بالا بردن اعتماد به نفستان کمک کند.

۹٫ دلیل شکستتان را پیدا کنید. برای هر کسی پیش می آید که نتواند به هدفی دست پیدا کند اما اگر از شکست هایتان درس بگیرید احتمال موفقیتتان بیشتر می شود.
۱۰٫ برای قضاوت درمورد موفقیتتان انتظارات واقع بینانه داشته باشید. قبل از اینکه برای دویدن آمادگی جسمانی لازم را پیدا نکرده باشید نباید از خودتان توقع داشته باشید که بتوانید ۴ کیلومتر را بدوید.
۱۱٫ به انتقادات گوش دهید اما اجازه ندهید متقاعدتان کند که کمتر از آن چیزی هستید که واقعا هستید. بعضی منتقدان برای بزرگ تر جلوه دادن خودشان دوست دارند شما را خرد کنند اما خیلی های دیگر هم هستند که توصیه های انتقادی بسیار خوب در اختیارتان می گذارند که به کمک آن می تواند خودتان را ارتقاء دهید.
۱۲٫ وقت و انرژیتان را به دیگران اختصاص دهید. وقتی اینکار را می کنید، فیدبک مثبت از طرف مقابل دریافت می کنید و احترام آنها را به دست می آورید. با این روش خودتان هم کم کم احترام بیشتری برای خودتان قائل خواهید شد.
۱۳٫ خودتان را باور کنید تا بهترین باشید.

نکات
· اجازه ندهید دیگران اعتماد به نفستان را پایین بیاورند.
· اگر کسی به شما گفت که فلان کار را نمی توانید بکنید، حرفش را باور نکنید.
· نقاط منفیتان را مثل هدف تیراندازی بدانید و تا می توانید به سمت آنها تیر شلیک کنید. این باعث می شود اعتماد به نفستان بالا رود.

هشدارها
· قبل از اینکه خودتان را باور کنید باید خودتان را بشناسید. باید بدانید که چه چیز برای شما بهتر عمل میکند.
· اگر می خواهید به خودتان ایمان پیدا کنید باید خوب با زیر و بم شخصیتتان آشنا شوید



مروزه محصولات زيادي براي زيبايي بيشتر چشم‌ها در بازار موجود هستند اما اگر با مشكل سياهي دور چشم مواجه باشيد هيچ يك از اين محصولات نمي‌توانند به شما كمك كنند.

حلقه‌هاي سياهي كه زير چشم‌ها شكل مي‌گيرند باعث مي‌شوند كه چهره شما خسته و رنگ پريده به نظر برسد. هرچند بسياري از كارشناسان معتقدند كه اين حلقه‌ها ارثي هستند اما در حال حاضر هيچ مدرك فراگيري وجود ندارد كه چنين احتمالي را ثابت كند. از سوي ديگر، بيشتر متخصصان تاكيد دارند كه كمبود خواب، استرس رواني، عادت‌ها و الگوي زندگي و رژيم غذايي نامناسب مي‌توانند در بروز سياهي دور چشم نقش داشته باشند.
در اين مقاله كه در سايت اينترنتي و ب ام دي ارائه شده بهترين راهكارها براي برطرف كردن سياهي دور چشم توصيه شده‌اند. اين راهكارها عبارتند از:
- با روغن بادام يا ويتامين E دور چشم را ماساژ دهيد اين كار جريان خون را در اطراف چشم بهبود مي‌بخشد. مراقب باشيد روغن يا كرم وارد چشمتان نشود.
- خوب و كافي بخوابيد. چون بي‌خوابي و خواب ناكافي مشكل شما را تشديد مي‌كند. مطمئن شويد كه حداقل 8 ساعت خواب شبانه داشته باشيد.
- آب زياد بنوشيد. براي هر چيزي كه به سلامتي مربوط مي‌شود آب بهترين نوشيدني است.
- سيب زميني خام را رنده كنيد، آب آن را بگيريد و مدت 10 دقيقه زير چشم‌هاي خود را به اين مايع آغشته كنيد. حتي مي‌توانيد قبل از خواب و در حالي كه چشم‌هايتان بسته است برش‌هاي نازك سيب زميني خام را زير چشم‌هايتان بگذاريد. اين روش يكي از معمول‌ترين و سريع‌ترين روش‌هاي خانگي براي درمان سياهي دور چشم است.
- سبزي‌هاي سبز رنگ را در رژيم غذايي خود افزايش دهيد و از منابع غذايي غني از ويتامين‌هاي E و A استفاده كنيد.
- حتما در ورزش‌هايي چون پياده روي و يوگا شركت كنيد.
- دو برش نازك از خيار را روي چشم‌هاي بسته خود قرار دهيد اين كار چشم‌ها را خنك كرده و پف آنها را كاهش مي‌دهد.
- يك پارچه نخي تميز را به گلاب آغشته كرده و روي چشم‌هاي خود بگذاريد. اين روش هم به شادابي بافت اطراف چشم كمك مي‌كند.
- حتما مصرف نمك را كاهش دهيد چون نمك زياد مايعات بدن را در بافت‌ها نگه مي‌دارد و باعث پف كردن چشم‌ها مي‌شود.
- پوست اطراف چشم بسيار حساس است بنابراين هرگز از سفيد كننده‌هاي شيميايي استفاده نكنيد.
- گذاشتن چاي كيسه‌اي كه با آب سرد خيس شده روي چشم‌ها به كاهش سياهي دور چشم كمك مي‌كند.
و در خاتمه اينكه مدت طولاني در معرض تابش مستقيم نور خورشيد قرار نگيريد.




وقتي خود‌مان مي‌خواهيم موهاي‌مان را حالت د‌هيم معمولا زمان زياد‌ي طول مي‌كشد‌ و خيلي اوقات آن گونه هم نمي‌شود‌ كه د‌وست د‌اريم ولي وقتي به آرايشگاه مي‌رويم آرايشگر د‌ر مد‌ت بسيار كوتاهي موها را آرايش مي‌د‌هد‌ و مد‌ل موها د‌قيقا همان مي‌شود‌ كه مي‌خواهيم. آرايشگر فقط چند‌ د‌قيقه وقت صرف مي‌كند‌ ولي حتي اگر موها خيلي به هم ريخته يا آسيب‌د‌يد‌ه هم باشند‌ به آن‌ها مد‌لي زيبا و خاص مي‌د‌هد‌. د‌ر اين مطلب قصد‌ د‌اريم از راز كارهاي آرايشگر به شما بگوييم.

اگر فر د‌رشت مي‌‌خواهيد‌
شما مي‌توانيد‌ با 2 تكنيك ساد‌ه د‌ر موهاي‌تان احساس سبكي و راحتي كنيد‌، به اين طريق كه اول سرتان را برعكس به سمت زمين بگيريد‌ تا د‌سترسي بهتري به موهاي‌تان د‌اشته باشيد‌ بعد‌ به موها يك اسپري نگه‌د‌ارند‌ه سبك بزنيد‌، حالا سرتان را بالا بياوريد‌ و با يك فر‌كنند‌ه مو، موها را تاب د‌هيد‌، شما بايد‌ كل موها را به 6 تا 10 بخش تقسيم كنيد‌. اگر مي‌خواهيد‌ موهاي‌تان پف بيشتري د‌اشته‌ باشد‌، فرموها را بعد‌ از اين‌كه خنك شد‌ند‌، به سمت بيرون سشوار كنيد‌.

متن کامل را در ادامه مطلب بخوانید.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کهکشاه بی رنگ و آدرس zxa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







javahermarket