کهکشان بی رنگ
 
 

عکسهای دیدنی و زیبا از طبیعت روستایی به نام کشار واقع در جنوب کشور.این روستا در استان هرمزگان و واقع در 45 کیلومتری بندرعباس می باشد.

 

برای مشاهده بقیه عکس های زیبای این روستا به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


بیشتر افراد توجهی به رژیم غذایی خود ندارند و همین عامل باعث می شود تا بسیاری از بیماری ها به سراغشان بیاید. با در نظر گرفتن ارزش مواد غذایی توصیه می شود از خوردن خوراکی های زیر خودداری کنید:

1-‌ فست فود

فست فودها در واقع حاوی مقدار بسیار ناچیزی غذای واقعی هستند. غذا باید بدن را تغذیه كند در حالی كه فست فودها به جز خورده شدن خاصیت دیگری ندارند و فاقد مواد و املاح مورد نیاز برای بدن هستند. بعلاوه فست فودها حاوی مقادیر زیادی چربی، كالری و نمك هستند كه همگی آنها به بدن آسیب می‌رسانند. این غذاها فقط مانع از رسیدن ریزمغذی‌های ضروری به بدن می‌شوند.

 

برای خواندن ادامه متن به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


جمعه 16 دی 1390برچسب:همسران مردان بخوانند, :: 11:11 ::  نويسنده : رحمانی

شكي نيست كه مردان و زنان داراي خصوصيات و شخصيت متفاوت و متمايزی مي باشند و وقتي اين دو موجود و خلقت آفرينش در كنار هم و به عنوان زوجين و همسران قرار مي گيرند، شناخت ويژگي هاي طرفين مي تواند كمك مؤثر و بسزايي در زندگي سعادتمندانه و آرامش قرين به سعادت باشد. بدين لحاظ شناخت خصوصيات فردي و اجتماعي مردان براي زنان و بخصوص زنان جوان و دختراني كه به تازگي لباس سفيد عروسي را پوشيده اند و يا اينكه تصميم به تشكيل زندگي مشترك دارند؛ بسيار مهم و حايز اهميت مي باشد.
براي درك رفتار مردان، لازم است هر زني با تفاوت هاي ذهني و رفتارهاي غريزی شوهر خود آشنا باشد. مردان براي قدرت و موفقيت، ارزش فراواني قائلند و معمولا دست به كارهايي مي زنند تا امكانات پيشرفت شان فراهم آمده و گسترش يابد. به همين دليل آنان ارزش خود را با نتايج حاصل از موفقيت هايشان مي سنجند. آنان اهميت زيادي به اهدافشان در زندگي مي دهند، و هر اندازه هدفشان بزرگتر باشد راضي تر نشان مي دهند و صد البته زماني بيشتر از حصول به اهدافشان احساس رضايت مي كنند كه مستقلا به آن امر اقدام كرده باشند.
زنان و بالاخص همسران جوان بايد بدانند مردانشان دوست دارند مسائل و مشكلات را به تنهايي رفع و رجوع نمايند؛ بنابراين معمولا مشكلاتشان را براي ديگران (حتي براي همسر خود) مطرح نكرده و از ذكر جزئيات مشكلات خود امتناع مي ورزند. غالب مردان معتقدند وقتي كه قادر به انجام كاري مي باشند، پس اين مي تواند از نشانه هاي ضعف باشد كه از ديگران كمك بگيرند و ياري بجويند. بنابراين بايد خانم ها توجه داشته باشند وقتي كه شوهرشان درخواست كمك نمي نمايد، راهنمايي و گوشزدهاي آنان ممكن است در نظر مرد مداخله به حساب آمده و غرور وي را جريحه دار نمايد و يا اينكه به اعتماد به نفسش لطمه وارد آورد.
يكي از تفاوت هاي عمده زنان و مردان در برابر فشارهاي عصبي و روحي نحوه برخورد آنان با مشكلات و گرفتاري هاي روزمره زندگي است. در اين مواقع مردها بيشتر گوشه گير شده و در لاك خود فرو مي روند. براي دستيابي به آرامش و حالت عادي، مرد در جهت حل مشكلات و گرفتاري هاي خود مي كوشد و زماني كه گرفتاري ها مرتفع شدند، آنگاه از لاك خود بيرون مي آيد.
زنان خانه دار بايد بدانند زماني كه مرد خسته از كار روزانه به خانه برمي گردد، به آرامش و استراحت نياز دارد؛ به همين دليل اخبار گوش مي دهد و يا روزنامه مي خواند و يا اينكه به تماشاي مسابقات ورزشي مشغول مي شود. در واقع، خواندن روزنامه و يا گوش دادن به اخبار، بهانه اي براي فراموشي گرفتاري ها و مشكلات براي مردان مي باشد. در اين مواقع زنان نبايد مثلا روزنامه خواندن مردان را نوعي بي اعتنايي به خود تلقي نمايند. يا اينكه مردها زماني كه در منگنه فشارهاي مختلف زندگي قرارمي گيرند، آنقدر در رابطه با مشكلات خود غرق مي شوند كه ممكن است به محيط اطراف و زن و زندگي خود بي اعتنايي نشان دهند در حالي كه حقيقت امر چيز ديگري است و در اين زمان به واقع مردان تمام نيروي خود را معطوف حل مشكلات زندگي مشتركشان نموده اند. در اين ارتباط معمولا مردان صرفا به دو دليل در مورد مشكلاتشان با ديگران حرف مي زنند؛ اول زماني كه كسي را مقصر دانسته و يا مي شناسند و قصد دارند او را سرزنش نمايند؛ دوم زماني كه در جستجوي راه حلي مي باشند.
مردان زماني داراي انگيزه مي شوند كه مشاهده كنند به كمكشان احتياج است. آنان چنانچه ببينند و يا حس كنند به وجودشان احتياجي نيست، كسل مي شوند اما چنانچه دريابند قادرند كار و فعاليت هايي انجام دهند و بدين طريق همسرشان خوشحال مي شود، احساس انرژي و نشاط بيشتري مي كنند. بعضي مواقع زنان جوان با راهنمايي هاي نابه جا و يا انتقادات بي مورد موجب رنجش شوهران خود مي شوند. در حقيقت لزومي ندارد زنان به طور دائم شوهران خود را پند و اندرز دهند و آنها را در حالي كه تمايلي ندارند راهنمايي نمايند. رفتارهاي ناصحانه زنان، مطلوب و خوشايند مردان نمي باشد. در چنين موارد و در مواقعي كه زن مي خواهد از شوهرش انتقاد كند و به او ايراد بگيرد، چه بهتر قبل از صحبت كردن خود را به جاي همسرش فرض كند. به اين ترتيب او مي تواند بهتر به مشكلات و انديشه هاي همسرش پي ببرد و بدانها واقف شود. اما در صورت لزوم و در حين حرف زدن لازم است به جاي زخم زبان، كنايه و تحقير و تمسخر شوهر، با لحني دوستانه و مهربانانه با وي صحبت كند و سعي نمايد از نكات مثبت شخصيتي شوهرش ذكري به ميان آورد تا فضاي گفتگو ميان زن و شوهر صميمي و پر از تفاهم بشود.



تا همین چند سال پیش که لواشک‌های آماده هنوز به بازار نیامده بودند، تابستان‌ پشت‌بام خانه‌ها پر می‌شد از سینی‌هایی که لبریز بود از مایع‌هایی به رنگ زرد و قرمز که پس از چند روزی آفتاب‌گرفتن به لواشک تبدیل می‌شدند.

هنوز هم خانواده‌هایی که خوردنی‌های خانگی را به هر محصول غیرخانگی ترجیح می‌دهند، برای کودکان خود و حتی بزرگ‌تر‌‌ها لواشک خانگی درست می‌کنند. لواشک در واقع نوعی عصاره گرفته شده از میوه هاست که متخصصان تغذیه به آن اکستراکت می گویند و از طریق خشک کردن به‌دست می آید.
خشک کردن از ساده‌ترین و متداول‌ترین روش‌های نگهداری مواد غذایی است که عمری به اندازه تمدن بشر دارد و امروزه در کشورهای مختلف به شکل‌های گوناگون از روش‌های سنتی تا الگوهای صنعتی انجام می شود.

لواشک خوردنی محبوب بسیاری از کودکان است که انوع بهداشتی آن در مقایسه با سایر هله‌ هوله‌ها چندان هم مضر نیست. غیر از نمک که برای جلوگیری از فاسد شدن انواع لواشک های صنعتی به مقدار زیاد به آنها اضافه می شود و از معایب این ماده غذایی است ریزمغذی های مفید و برخی ویتامین‌ها در لواشک به میزان خوبی وجود دارد و چون ماده اولیه لواشک انواع میوه هاست، بنابراین مصرف آن تا حدی فواید میوه را دارد و به مصرف پفک یا چیپس ترجیح دارد.

از سوی دیگر نداشتن کالری بالا مزیت دیگر لواشک به عنوان یک خوراکی است. این در حالی است که مصرف شیرینی ها و چیپس و مواد مشابه همگی به علت کالری بالا چاقی را به دنبال دارند.

البته بهداشتی بودن لواشک‌ها یک موضوع بسیار پراهمیت است. از آن‌ جایی که درتهیه لواشک به صورت غیرکارخانه‌ای باید آن را در فضای آزاد و مقابل نور خورشید قرار داد، باید به بهداشت محیطی که لواشک در آن قرار می‌گیرد توجه نشان داد.
بسیاری از کدبانو‌ها هنگامی که سینی لواشک را در مقابل نور خورشید قرار می‌دهند، روی آن یک توری نازک می‌کشند تا از گزند حشرات و گرد و خاک محیط در امان بماند.
اما لواشک‌هایی که به صورت فله‌ای تولید شده و معمولا به صورت باز در نزدیکی مدارس و اماکن تفریحی فروخته می‌شوند به اندازه کافی بهداشتی نیستند.
امروزه با توجه به توسعه صنایع غذایی روش‌های تهیه لواشک هم تحول یافته و نمونه های نوین این محصول با نظارت بهداشتی کافی تولید می شود.

 



مصرف بادام زمینی میزان کلسترول بد خون و تری گلیسرید خون را کاهش می دهد.

 

چند تن از پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تاثیر مصرف روزانه ۵۰ گرم بادام زمینی را در یک مدت زمان ۴ هفته ای بر ۳۷ بیمار دچار افزایش کلسترول خون بررسی کردند.

 

بر پایه یافته های این تحقیق، مصرف بادام زمینی به میزان ۱۵ درصد کل انرژی مورد نیاز روزانه، میزان کلسترول تام، کلسترول بد یا ال.دی.ال و تری گلیسرید خون را کاهش می دهد.

 

پیش از این نیز بررسی ها تاثیر مفید آجیل از جمله بادام زمینی را در کاهش چربی های بد خون و پیشگیری از بیماری های قلبی نشان داده بود.


 



 

چای سیاه خطر سکته ی قلبی را کاهش می دهد:

 نوشیدن چای سیاه از بروز سکته قلبی و دیابت نوع ۲ در افراد جلوگیری می کند.

 نوشیدن سه فنجان چای سیاه در روز تا ۶۰ درصد خطر بروز سکته قلبی را در افراد کاهش می دهد.

براساس مطالعات اخیر دانشمندان، مصرف سه فنجان چای سیاه در روز از بروز دیابت و سکته قلبی در افراد جلوگیری می کند

 چای سیاه مملو از آنتی اکسیدانی است که از تجمع کلسترول در رگ های خونی جلوگیری می کند و همچنین از بروز فشار خون بالا در افراد جلوگیری می کند


 



 

کد پیشواز ایرانسل آلبوم موسیقی خورشید امیر حسین مدرس 

 

 

 نام خواننده

نام آهنگ 

کدآهنگ 

 امیرحسین مدرس

 اربعین

 211330

امیر حسین مدرس 

 امید

 211337

امیرحسین مدرس 

 چه کربلاست

 211331

امیرحسین مدرس 

 شب وصال

 211338

 امیرحسین مدرس

 کاروان

 211333

امیرحسین مدرس 

 ماه و ستاره

 211334

امیرحسین مدرس 

 نای نینوا

 211336

امیرحسین مدرس 

 نماز عشق

 211335

 



 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل با صدای علیرضا روزگار

 

 نام خواننده

نام آهنگ 

کد آهنگ 

 علیرضا روزگار

 بدهکار

 5513990

 علیرضا روزگار

 برو فکرشم نکن

 5513986

 علیرضا روزگار

 تقدیر

 5513983

 علیرضا روزگار

 توبه

 5513974

 علیرضا روزگار

 جنون

 5513978

 علیرضا روزگار

 چه زود

 5513976

 علیرضا روزگار

 خدایا

 5513988

 علیرضا روزگار

 درد جدایی

 5513984

 علیرضا روزگار

 رد پات 1

 5513979

 علیرضا روزگار

 رد پات 2

 5513980

 علیرضا روزگار

 عشق منو تو

 5513982

 علیرضا روزگار

 کاش بدونی

 5513977

 علیرضا روزگار

 نگاه خیس

 5513989

 علیرضا روزگار

 وای 

 5513987

 علیرضا روزگار

 هرگز نشد

 5513985

 علیرضا روزگار

 یکدونه من

 5513981

 علیرضا روزگار

 یه لحظه

 5513975

 



 

آهنگ پیشواز با صدای محسن یگانه

 

 نام خواننده

 نام آهنگ

 کد آهنگ

محسن یگانه 

آخه دل من 

331489 

محسن یگانه 

 با من غریبگی نکن

221625 

محسن یگانه 

 بگو تنهام نمیذاری

2211266 

محسن یگانه 

 بنویس از سر خط

331490 

محسن یگانه 

 چشمهای خیس

331491 

محسن یگانه 

 سرتو بالا بگیر

331498 

محسن یگانه 

 گناهی ندارم

331492 

محسن یگانه 

 نشانی

221634 

محسن یگانه 

 نشکن دلمو

331497 

محسن یگانه 

 نفسهای بی هدف

331496 

محسن یگانه  

 هیچکی نمیتونه بفهمه

331493 

 



ین مقاله، ترجمه ی خلاصه ی این تحقیق است که در نشریه الاعجاز العلمی منتشر شده است. نویسنده ی محترم اصل مقاله را در 60 صفحه نگاشته و در هفتمین همایش جهانی اعجاز علمی در امارات در تاریخ 4-1 صفر 1423(25-22 مارس 2004) ارایه نموده است.

 

 که این بخشی است که در اختیار شما دوستان قرار گرفته است :


برای مشاهده متن کامل به ادامه مطلب بروید.

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کهکشاه بی رنگ و آدرس zxa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







javahermarket